Jubileusz SE Łarpia w Policach

Już po raz drugi 16 lipca 2017 roku Stanica Wodna im. Wiesława Mikołajczyka przy ul. Dębowej w Policach gościła uczestników obchodów jubileuszowych. Tym razem okazją było 15-lecie działalności Stowarzyszenia Ekologicznego "Łarpia". Na tą okazję stanica przybrała bardziej uroczysty wygląd, a samo spotkanie miało piknikowy charakter.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

Spotkanie otworzył Prezes Stowarzyszenia witając Burmistrza Polic Władysława Diakuna, gości z Niemiec w osobach Drugiego Przewodniczącego 'Wanderfreunde Haffküste" Uwe Dannenberga i Członkini Zarządu Claudię Missal z Eggesin. Powitał również członków Zarządu, Komisji Rewizyjnej, Media oraz Koleżanki i Kolegów z naszego Stowarzyszenia.

6.jpg
7.jpg
8.jpg

Po czym Prezes w kilkunastominutowym referacie omówił historię powstania pierwszej organizacji ekologicznej w Policach, problemy jakimi są zalegające wraki w korycie rzeki, mosty uniemożliwiające swobodny przepływ nawet kajaków, konserwację nabrzeży, budowę wałów przeciwpowodziowych i wiele innych. Przypomniał, że zasadniczym celem Stowarzyszenia jest doprowadzenie rzeki do pełnego stanu jej użyteczności społeczeństwa Polic.

9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg

W dalszej części spotkania  głos zabrał Burmistrz Polic, który odczytał okolicznościowy List Gratulacyjny, a następnie wspólnie z Naczelnikiem Wydziału Promocji Kamillą Turzyńską wręczyli wyróżniającym się członkom Stowarzyszenia kwiaty i okolicznościowe pamiątki. Od Wydziału Promocji Starostwa Powiatowego 14 ekologów otrzymało albumy ze zdjęciami obrazującymi uroki Powiatu Polickiego.

15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg

Po Burmistrzu głos zabrał Przewodniczący "Wandrefreunde Haffküste" Eggesin Uwe Dannenberg, który złożył życzenia Członkom SE Łarpia od swojej organizacji i wręczył pamiątkowy album "Meklenburg-Vorpommern", a Claudia Missal w imieniu Jürgena Barth szefa "Natur und Leben Am Stettiner Haff" życzyła Członkom "Łarpi" dalszych owocnych lat współpracy polsko-niemieckiej załączając pisemne gratulacje oraz zestaw map i przewodników "Natur Landschaft". Nie zapomniała o nas Telewizja Police wręczając wraz z życzeniami dalszej współpracy wielki kosz kwiatów.

23.jpg
24.jpg
25.jpg

Ze swej strony Zarząd SE "Łarpia" uhonorował wszystkich uczestników spotkania okolicznościowymi znaczkami i dyplomami za długoletnią współpracę.

26.jpg
27.jpg

Po części oficjalnej podano kubki z szampanem, którym wzniesiono toast za pomyślność naszej organizacji. Potem na stole pojawił się wielki okolicznościowy tort, a po nim "kucharz" w którego rolę wcielił się Jurek Szczęsny serwował wszystkim pieczone kiełbaski i kaszaneczki. Obfitości stołu dopełniły przygotowane przez członkinie Stowarzyszenia serniki, ciasta owocowe i różne sałatki.

28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg

Spotkania nie przerwał nawet deszcz, który "zgodnie z planem" zaczął padać od godz. 17.00. Przy kawie i słodkościach rozpoczęła się dyskusja panelowa, która przerodziła się w rozmowy towarzyskie, które to trwały do późnego wieczora. Zarząd i Komisja Rewizyjna SE "Łarpia" dziękuje Wszystkim Uczestnikom, Osobom i Instytucjom za zaangażowanie i pomoc w organizacji obchodów naszego Jubileuszu.

33.jpg
34.jpg

(wgaw)
(adalnert)
(jurek)
(Elżbieta)
(micolski)

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License